Štěstí v neštěstí.

11.05.2014 09:50

Potom co Endžinka odešla, jsem se podívala na rubriku "Hovawart v nouzi" a přesně se tam objevilo "5-ti letá černá fenka se daruje". Hned jsem reagovala

a "Ajša" už je 2 nebo 3 týdny u mě. Má PP a jmenuje se Arlette Viola Fragoli, o:Kody Plavý vítr, m:Fragoli Toschi Šédedab. Říkali jí Ajša a je velice povahově podobná Endžině, exteriérově ne.Je poslušná, dobře hlídá, k lidem je milá, se psy se nepere, no prostě bezvadná čuba. Dnešní bonitaci by zvládla levou zadní. Ale ta srst-že by někdo z příbuzenstva byl medvěd grizzly nebo vydra mořská? Ta má 150 tisíc chlupů na 1 cm2, Ajša určitě taky. Na česání se na ni chodí s nůžkami, ani prořezávací hřeben nepomůže a pořád není poznat, že by z ní něco ubylo. Ale celkově moc hodná, veselá, opravdu jsem ráda, že ji mám, protože na štěně si už netroufám, věk je potvora.